Huvudvärk från helvetet

Hade ont redan igår kväll.. Enligt min text igår om att sömn hjälper mot allt så borde jag vara pigg som en nyponros nu, men idag så vaknade jag med en ännu värre smärta, haha... Det dunkar i hela huvudet, så tyvärr blir det ingen cirkelfys för mig idag.

På plussidan så finns min grymt goda frukost:


Havregrynsgröt med havremjölk och äppelmos. Enkelt och sjukt gott! Brukar ha på kanel också men glömde det, haha. Att riva ner ett halvt äpple i är ett alternativ om man inte vill äta sockrad äppelmos. Rivet så blir det hela mycket sötare än t ex om man skär äpplet i bitar, så då kan man ta lite mindre för att det fortfarande ska vara gott.


Kommentarer
Sadija Dahlsson

Tack så hemskt mycket Missie! :)

2013-04-05 @ 19:55:54
URL: http://raininglitter.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MUSKLER, FÖR F*N!

Byggarbete pågår: muskler och självförtroende

RSS 2.0